Spółdzielnia Mieszkaniowa w Świdniku

Nabór na stanowisko pracy: Kierownik Administracji Osiedla

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Świdniku, prowadzi nabór na stanowisko pracy:
Kierownik Administracji Osiedla
Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, zarządzanie nieruchomościami, techniczne, średnie techniczno – budowlane
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Dobra znajomość MS Office
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Odpowiedzialność, dokładność, dobra organizacja pracy własnej

Obowiązki:
  • Bieżące administrowanie nieruchomościami osiedla, w tym zabezpieczenie spraw m.in.: porządkowych, kontrolnych, remontowych i konserwacyjnych.
  • Kierowanie administracją osiedla oraz nadzór nad podległymi pracownikami administracji.
  • Nadzorowanie prac remontowych i usług zleconych obcym wykonawcom, uczestniczenie w odbiorach robót i sprawdzanie oraz opisywanie faktur za roboty remontowe i usługi.
  • Wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zarządzeniami.
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z prawidłowym funkcjonowaniem i organizacją pracy Administracji Osiedla.
  • Obsługa interesantów.
  • Przygotowywanie planów remontów mienia Spółdzielni Mieszkaniowej.
  • Nadzorowanie prac remontowych.
  • Uczestniczenie w sporządzaniu rocznych planów remontów .

Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pełny etat
  • Dobrą atmosferę pracy
  • Wsparcie przełożonych
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, wyników oraz zaangażowania

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać na adres e-mail: sekretariat@smswidnik.pl , w terminie do dn. 31.01.2024 r., w tytule e-maila prosimy wpisać nazwę stanowiska.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Aplikacja powinna zawierać podpisane oświadczenia kandydata do pracy dotyczące ochrony danych osobowych zamieszczone w linku poniżej.

Link do oświadczenia