Spółdzielnia Mieszkaniowa w Świdniku, prowadzi nabór na stanowisko pracy:
Kierownik Administracji Osiedla
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, zarządzanie nieruchomościami, techniczne,
średnie techniczno – budowlane
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Dobra znajomość MS Office
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Odpowiedzialność, dokładność, dobra organizacja pracy własnej
Obowiązki:
- Bieżące administrowanie nieruchomościami osiedla, w tym zabezpieczenie spraw m.in.: porządkowych, kontrolnych, remontowych i konserwacyjnych.
- Kierowanie administracją osiedla oraz nadzór nad podległymi pracownikami administracji.
- Nadzorowanie prac remontowych i usług zleconych obcym wykonawcom, uczestniczenie w odbiorach robót i sprawdzanie oraz opisywanie faktur za roboty remontowe i usługi.
- Wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zarządzeniami.
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z prawidłowym funkcjonowaniem i organizacją pracy Administracji Osiedla.
- Obsługa interesantów.
- Przygotowywanie planów remontów mienia Spółdzielni Mieszkaniowej.
- Nadzorowanie prac remontowych.
- Uczestniczenie w sporządzaniu rocznych planów remontów .
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pełny etat
- Dobrą atmosferę pracy
- Wsparcie przełożonych
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, wyników oraz zaangażowania
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać na adres e-mail: sekretariat@smswidnik.pl , w terminie do dn. 31.01.2024 r., w tytule e-maila prosimy wpisać nazwę stanowiska.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Aplikacja powinna zawierać podpisane oświadczenia kandydata do pracy dotyczące ochrony danych osobowych zamieszczone w linku poniżej.
Link do oświadczenia